Brev:
Madplan ok?
28. august 2011
Alder:
13 mdr.
Madplan ok?
Hej igen,
jeg glemte lige at spørge dig om hvad du mener om hans daglige madplan;
8.00 havregrød med sødmælk og smørklat, sødmælk af kop
10.00 banan eller grovbrød med smør, vand af kop
10.30 lur
12.30 rugbrød med hjemmelavet tunsalat, meget sjældent leverpostej, en kyllingepølse i tern, lidt laks (kun 4-5 gange om måneden), melon i tern, nogen gange lidt kold kartoffel, pastaskruer og nogen gange omelet.
15.00 banan i tykmælk eller grovbrød med smør, lidt druer, måske en ostehaps eller lignende snacks.
16.00 lur
18.00 pasta med tomatsovs, millionbøf med kartoffelmos, vi har kun i en uge forsøgt os med "rigtig" mad om aftenen, så her eksperimenterer vi ikke så meget endnu, men det kommer.
20.30 ammes til natten og puttes.
Han drikker i øvrigt let 0,5 liter vand om dagen.
Hvordan ser det ud? Jeg ville gerne at han fik nogen flere grøntsager, men knægten er altså ikke så vild med dem. Mon han skal have en vitaminpille?
På forhånd tak,
Kærlig hilsen
moren